Sunday 11 December 2011

eh.. sial la.. pui!!!

aku eran la.. apa hal la sdak nya ya ska lak post nak mdh dknya gram la.. hepi la.. mdh dknya trer la... fuh... ada nak riya d tgga ku.. nya mdh kta mesti humble.. kongsi ilmu la.. CHOI!!! sk jak beberapa ari sbelom ya ku tgga nya post... aku dpt pointer 3.7 jak...ya humble ka? mun mdh ngan dkpun xpa.. ktk org tauk nak fb ya.. ilek lok.. fb=facebook... bkan nya fuckbook ok.. hahaha.. ok2... blit ke topik asal... nya pos kat fb nya tek.. nya biar org tgga bai... nak ne x skit ati ku... aku x tauk la.. klak nak tego.. alu knak pdh mind your own bisnesss... cesss... cmne nak mju.. dh la loba.. buah anggur buah nanas jak gyk... ingat.. tuhan marah tau...



5 comments:

  1. Sorry la Dol mun selamak tok postku rah fb tok membuat kau terasa. Dah nya tulis cya 'what is in your mind' Hahaha. I'm just expressing what inside my mind. Xda niat ku mok ngeso or show off. I'll take it as a lesson. Thank you!!

    ReplyDelete
  2. Salam Dol, first of all aku dan kakak aku mok mintak maaf mun da tersinggung prasaan kau rah fb nun. Maybe lak kau akan pdh "eh, aku x pdh kau pun. Xda pun ku mention nama kau" but then, suruh terang lagi bersuluh lampu torchlight ya ternyata dlm post ki*z*. aku yang terbaca post kau tok dolok bok ku bg ki*z* ngga. Tauk sik kau nya sentap kau tulis cmya. Nya sikda niat pun mok ngeso ka show off ka. Maybe cara penulisan nya ya tidak sesuai dengan nada yang kau baca. Kita semua tak sempurna dol. aku dan ki*z* lagik la x sempurna dengan keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan. Kau tauk sik luluh hati seorg kawan lekak kau post cmya? Hanya Allah jak tauk dol. secara jujur nya mek duak nang sayang gilak2 dengan semua kawan2 kita kat sainsku dolok, termasuklah kau. Mek duak dah rasa kau ya kdk adik beradik mek org dah dari dolok sampey lah kinek tok. Pas aku ngga entry kau tok, Yarabi aku gik tersentap, kiza boh padah lah, nanggis nya ngga tauk sik. Sikpa la dol, aku tauk kita saja mok luahkan perasaan di sitok. Aku pun dah lamak ada blog juak, semua isi hati kita luahkan kt sitok nak, boleh dikatakan diary kita dah. Dari lubuk hati yg paling dalam sekali aku dan ki*z* mintak maaf mun da tersinggung perasaan kau. Kita tetap kawan nak dol? I hope so. Take care! Waasalamualaikum :) may peace be upon you :)

    ReplyDelete
  3. *SUDAH terang lagi bersuluh lampu torchlight* sorry typo pulak =,='

    ReplyDelete
  4. thanx kerna explain.. aku x tauk reason d sbalik nya.. aku anok2 jak.. aku ptut mntak maap.. sori... org ptut hepi.. tp.. aku moha2.. sori.. tlalu byk bnda mganggu fkiran aku.. kta dh lmak kwn.. so... aku arap ktk duak trima kemaafan aku...

    ReplyDelete
  5. Hee. Kau sik perlu mintak maap pun mek duak dah maapkan kau. Chill laa. Kita nak kan kawan. Mek duak paham prasaan kau dol. relax laa. Mek duak x ambik hati pun. Sentap jak. Hee. Boh riso, boh binggung. Hidup mesti happy dol sbb kita hidup sekali jak. So ceria2 lah selalu mcm dol yang dolok k. Ya jak laa! May peace be upon you :D mek duak kimslm :P

    ReplyDelete