Monday 16 January 2012

Sikap Manusia......

Assalamualaikum...

Greeting ktk org smua.. hoho.. ari tok aku ada bnda nak d share... sikap manusia? oh.. ilek lok.. boh pangai lok.... bro and sis skalian.....

ktk org penah x dpandang SERONG@SINGIT (palak senget) ??

Mun x penah... coba ktk org dudok atas lante tepi jeraya.. mesti ada org ngumpat-ngumpat memuji-muji ktk org nak?? haha..

tok la kta.. manusia... slagik kta tok tek gyk nama nya spesis homosapien.... ada otak.. ada akal... dpt bfikir... dpat membezakan apa yg betol n apa yg salah... mseh juak kta tok nak mdah org tok x semperna la.. x bgus la.. x dpt ka kta expect bait ngan org.. tok x.. org ya bmasalah ckit.. alu d cop la nya ya jaik...

chill....

mun nama nya tek ada plik ckit.. alu jd lain juak.. ktk org anok ya, means, satu ari lak ne tauk temu nak plik cmya juak.. pkir la.. kta ng dh d ajar utk expect nak bait-bait ngan org... ya la tek.. nak nama kta tok manusia..

aku x tauk la pepatah ka apa.. yg aku ingat la.. jgan jadikan sesuatu yg buruk ya amalan kta stiap ari.. bla kta amal kan stiap ari.. ya akan jd tabiat.. bla dh jd tabiat.. ng ssh la mok buang.. lebih kurang cmya la..


jadi... pikir-pikir kan lah wahai sahabat-sahabat ku... dunia d hujung tanduk... kta mesti b'satu untk bjaya bersama.. bkan sorg-sorg, tp bersama...

aku asa ya jak la.. aku selit kan gamba2 k ktk org...

Tok la muka2 mek org tyme mekorg fom1 lok.. hahaha!!

Respect other privacy.... that's all.. ciaaaaoooo....

10 comments: